Original Research

Die keuring van eerstejaarstudente in die Department Spraakheelkunde en Oudiologie (Universiteit van Pretoria)

Isabel C. Uys, Erna Alant
South African Journal of Communication Disorders | Vol 31, No 1 | a344 | DOI: https://doi.org/10.4102/sajcd.v31i1.344 | © 2019 Isabel C. Uys, Erna Alant | This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 10 November 2016 | Published: 31 December 1984

About the author(s)

Isabel C. Uys, Department of Speech Pathology and Audiology, University of Pretoria, South Africa
Erna Alant, Department of Speech Pathology and Audiology, University of Pretoria, South Africa

Full Text:

PDF (204KB)

Abstract

Die artikel  handel oor die keuring van logopedika-studente aan die Universiteit van Pretoria en beskryf die kompleksiteit van hierdie prosedure. Die huidige  benadering poog om studente te selekteer wat die kursus suksesvol kan voltooi, met die aanname dat 'n toegewyde student wel deur die regte supervisie gelei kan word  tot 'n volwaardige terapeut. Gerekenariseerde data illustreer sekere verbande tussen studenteprestasies in die finale jaar en inisiële keuringtellings. Hierdie inligting word geïnterpreteer in terme van die tekortkominge sowel as sterk punte van so 'n benadering.

Keywords

No related keywords in the metadata.

Metrics

Total abstract views: 1360
Total article views: 706


Crossref Citations

No related citations found.