Original Research
Die keuring van eerstejaarstudente in die Department Spraakheelkunde en Oudiologie (Universiteit van Pretoria)
South African Journal of Communication Disorders | Vol 31, No 1 | a344 |
DOI: https://doi.org/10.4102/sajcd.v31i1.344
| © 2019 Isabel C. Uys, Erna Alant
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 10 November 2016 | Published: 31 December 1984
Submitted: 10 November 2016 | Published: 31 December 1984
About the author(s)
Isabel C. Uys, Department of Speech Pathology and Audiology, University of Pretoria, South AfricaErna Alant, Department of Speech Pathology and Audiology, University of Pretoria, South Africa
Full Text:
PDF (204KB)Abstract
Die artikel handel oor die keuring van logopedika-studente aan die Universiteit van Pretoria en beskryf die kompleksiteit van hierdie prosedure. Die huidige benadering poog om studente te selekteer wat die kursus suksesvol kan voltooi, met die aanname dat 'n toegewyde student wel deur die regte supervisie gelei kan word tot 'n volwaardige terapeut. Gerekenariseerde data illustreer sekere verbande tussen studenteprestasies in die finale jaar en inisiële keuringtellings. Hierdie inligting word geïnterpreteer in terme van die tekortkominge sowel as sterk punte van so 'n benadering.
Keywords
No related keywords in the metadata.
Metrics
Total abstract views: 1751Total article views: 803