Original Research
Die aard en voorkoms van middeloorpatologieë in laerskole vir normaalhorende Blanke kinders
South African Journal of Communication Disorders | Vol 35, No 1 | a303 |
DOI: https://doi.org/10.4102/sajcd.v35i1.303
| © 2019 Carin Cilliers, Deon P. Rossouw, Santie Meyer, Marina Hurter
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 29 October 2016 | Published: 31 December 1988
Submitted: 29 October 2016 | Published: 31 December 1988
About the author(s)
Carin Cilliers, Department of Speech Pathology and Audiology, University of Pretoria, South AfricaDeon P. Rossouw, Department of Otorhinolaryngology, University of Pretoria, South Africa
Santie Meyer, Department of Speech Pathology and Audiology, University of Pretoria, South Africa
Marina Hurter, Department of Speech Pathology and Audiology, University of Pretoria, South Africa
Full Text:
PDF (190KB)Abstract
Die doel van hierdie studie is om vas te stel wat die aard en voorkoms van middeloorprobleme by graad 1 en 2 Blanke kinders is. Siftingsoudiometrie is op 50 leerlinge (100 ore), in 'n hoë, en 50 leerlinge (100 ore) in 'n lae sosio-ekonomiese omgewing uitgevoer. Alle leerlinge wat 'n eerste oudiometriese siftingsprosedure gefaal het, is aan 'n tweede siftingsprosedure onderwerp. Uit die resultate blyk dit dat 19,5% uitgeval het op die oudiologiese siftingstoetse. 'n Otologiese ondersoek het 8,5% van hierdie kinders geidentifiseer as kinders met middeloorprobleme. Daar was nie statisties beduidende verskille tussen die verskillende sosio-ekonomiese groepe nie.
Keywords
No related keywords in the metadata.
Metrics
Total abstract views: 1594Total article views: 989